søndag 20. mars 2011

Weekend!

Tusen takk for en super-duper-mega-hyper-ultra-kul tensing weekend! 
Jeg har virkelig kost meg i helgen sammen med verdens aller beste gjeng!!

I helgen har jeg blant annet sett dirigenten vår Helene sine ukjente sider

Når hun ikke er på tensing er hun faktisk en ninja. 
 en ballerina 
og en skihopper.. På bilde viser hun sin nye nedslag teknikk
også må jeg ikke glemme å vise dere Helene's stage dive.
Det må sies at det kanskje ikke var så veldig lurt å gjøre det på kirke gulvet?

Jeg var (som nevnt i innlegget under) så heldig at jeg fikk en fantastisk facial treatment av skjønne Isabel!
 Et flott bilde av meg og kunstneren!

Jeg har lagt merke til at de siste weekend'ene har hatt et felles "tema", nemlig massasje.
Helt OK for min del! 
Trenden startet for noen måneder siden
den fortsatte sånn - i like it

Karen fikk det for seg at å sminke seg var kjempe lurt, men det kan vel diskuteres? 
 Tuller bare med deg Karen, du var kjempe fin!

Just rocking the chairs 

Her er noen bilder fra leken "frys"
 Stakkar Cecilie fikk smake på min indre aggresjon 
 
"søsken" kjærlighet
 Er ikke godt å si hva de driver med her.
 Bilder sier mer enn tusen ord!

Håper alle som var med sitter hjemme å koser seg med positiv lappene!
Jeg sitter i hvert fall i skrivende stund å leser på alle lappene mine! 
Koselig 
Dere er fantastiske hele gjengen!

Glemte helt sangen som ble sunget av hver eneste munn med få unntak!
Takk og lov for at man kan redigere innlegg.

I wanna go to Heaven is a wonderful place, Filled with Glory and Grace, 
I want to see my Savior’s face Heaven is a wonderful place. 

Da snakkes vi på onsdag!

Hilsen Fridemoren! 

1 kommentar:

  1. ååå så mange koselige bilder og flott skrevet :) du må sende meg bildene ;)

    SvarSlett