mandag 21. mars 2011

Takk for en herlig weekend!

Heij, Heij alle i hopa!
Tenkte jeg bare skulle skrive et søtt innlegg 
til alle dere søtinger i SØT som jeg er så glad i!
Tensingweekend mars 2011 er desverre over, 
men tenkte jeg skulle legge ut noen bilder og noen filmer ;) 
(Selv om Vår kjæreste Frid allerede har 
holdt oss nokså oppdatert på akkurat weekenden...)
Til dere som ikke er klar over det enda 
ligger det masse bilder og noen filmer på facebook også, å check it out!

Tenkte jeg også skulle minne alle på å øve på sangene til konserten!
1. Månemannen
2.Hold my hand
3.Higher an higher
4. Forget you

Drama gruppen trenger ideér!
Vi trenger flere ideér , så hvis du ikke får sove, 
eller ikke har noe å gjøre på, 
så kan du jo tenke litt på hva vi kan fremføre på årskonserten!
Det må helst ha noe med sangene vi skal fremføre å gjøre, 
Vi vil ha en rød trå, ikke en blå!
sant Helene?:P 

Konfirmantene er herved stemplet: Fjortisser til 1000!







Blå gruppe? eller tar jeg helt feil nå? 

Hva skal jeg mime her...

er ikke heeelt sikker på hva frid holder på med her meenn..


Verdens skjønneste dirigent <3

Lots of love on tensingweekend!

Snakkes på Onsdag! 
-ilse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar