søndag 1. april 2012

Vil du også oppleve verdens beste sommer med andre ungdommer som også like å synge, danse, spille i band og mer?

Noen som vil være med på tensingseminar på sunnmøre i sommer? Seminaret varer i en uke, og er mye mer grunnleggende enn det dere har vært med på før. Det er her f.eks jeg fikk bevis i direksjon :) Dersom dere ønsker å reise, kan vi snakke med kirken om de kan dekke deler av oppholdet, mot at dere er seminarledere/ansvarlige for det området dere har hatt kurs i høsten 12 og våren 13. Det er VIRKELIG å anbefale. En av de kjekkeste sommerene jeg kan huske :)

Dere bor på en folkehøyskole på Ulsteinvik, der 2-4 deler rom (de du reiser sammen med). På rommene er det senger, egen terrasse og bad. Det har vært et hotell før i tiden, som nå er blitt folkehøygskole. Jeg vil virkelig anbefale alle som kan å reise. Jeg har fremdeles kontakt med venner jeg fikk der, for mange herrens år siden :) Dere får også et kursbevis som er nyttig å ha med videre f.eks ved søk av andre jobber :) Til høsten trenger vi dirigent, så om noen har lyst å prøve seg er dette stedet å begynne :)


Les mer om TS seminar i brosjyeren her: http://www.kfuk-kfum.no/kmgalleri/filer/13_03_2012_11_38_52A5_web.pdf

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar